Segmen : Penghargaan Kepada BELOG COMEL



Assalamualaikum , harini farrahusna rasa macam rajin nak bagi PENGHARGAAN kepada korang semua . *ade ke yang join?* Cara nak join senang je :

  • Follow belog farrahusna (wajib)
  • Buad satu entry pasal Segmen ni . (Mestilah Bertajuk "Segmen : Penghargaan Kepada BELOG COMEL")
  • Tempekkan Sijil yang tak seberapa tu dekat entry korang .
  • Dan akhir sekali , linkkan URL entry korang dekat ruangan komen ye :)
Senang kan ? Meh la join . Tapi kalau kurang dari 15 orang join , maka terbatallah segmen ini :'( So , ajaklah kawan2 blogger join :')

Tarikh tutup HARINI iaitu pada Pukul (Akan Diberitahu)  dan keputusan diberi pada pukul 2:55 (akan diberitahu) . SO , CEPATLAH JOIN !
Suka post Farrahusna ? Jemput comment dan like ye :)

3 comments:

  1. Saya Join ~
    http://putraamirulgafimmers.blogspot.com/2011/12/segmen-penghargaan-kepada-belog-comel.html

    ReplyDelete
  2. http://zeeiyra.blogspot.com/2011/12/segmen-penghargaan-kepada-belog-comel.html

    ReplyDelete
  3. Una comel . Akak join ^^.
    http://saidasaidot.blogspot.com/2011/12/segmen-penghargaan-kepada-blog-comel.html

    ReplyDelete