Kuih Bakar Yang Sedap Buatan Nenek ( Untuk Dijual )

Assalamualaikum , harini farrahusna nak promote Kuih Bakar buatan Nenek farrahusna . Farrahusna buat entry ni sebab nenek farrahusna nak jual . Nak beli tak ? Jom lah beli . Ni kuih tradisional tau . Ramai yang takberapa nak tahu kuih ni . Pernah dengar je . Harga dia pun berpatutan . Taksemahal yang disangkakan . Jom tengok gambar dengan harga dulu eh ? Scroll down :


Ini ialah Kuih Bakar Kacang :


Harga :
50 ketul = RM18
100 ketul = RM 35 



Kuih Bakar Putih ( Bunga Besar )

Harga :
50 ketul = RM 16
100 ketul = RM30


Kuih Bakar Putih ( Daun )


Harga : 

50 ketul = RM13
100 ketul = RM25

(Semua gambar diambil di blog kakak farrahusna . Gambar ni memang hasil buatan nenek farrahusna .)

Macam mana nak tempah ? :
Sesiapa yang nak tempah , sila emelkan ke : nanariduwan@gmail.com . Sila sertakan maklumat seperti berikut :

NAMA :
ALAMAT:
NO.TELEFON:
JUMLAH(BERAPA KETUL) :
TARIKH MEMERLUKAN KUIH :
JENIS KUIH :

Kuih boleh digandakan 50 . Harga yang ditunjukkan kat atas tadi TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN . Kos penghataran berbeza dari satu tempat ke satu tempat . ( Bergantung kepada courier )

P/s : Sesiapa yang nak tempah , sila beritahu 5 HARI SEBELUM kuih tersebut diperlukan . ( Ini adalah untuk  tujuan penghantaran )

So , harap korang nak beli lah ye :) tanya lah mak korang ke . Kalau nak buat kenduri ke , boleh la tempah . Sedap tau . Diulangkan sekali lagi , siapa yang nak tempah , sila emelkan kepada : nanariduwan@gmail.com




Suka post Farrahusna ? Jemput comment dan like ye :)

0 orang nak bagi pendapat :):

Post a Comment