Tagged by Amanyna

Saya jawab soalan Amanyna . :

  1. Nama saya Nurul Farrahusna Binti Riduwan . Nickname ? Una or Araa :D
  2. Kalau kene marah dengan mama ? tak bebai , nanti jadi anak derhaka . Saya hanya berdiam :/
  3. Saya taksuka Greyson Chance and Saya lebih suka Justin Bieber .
  4. Saya cuba untuk tanya apa masalah dia . Saya takkan maki :)
  5. Lollipop pun boleh , Donut pun boleh :)
  6. Saya SINGLE
  7. Lappy saya murah , Acer dengan Toshiba 
  8. Sorry , rujuk number 6 . Saya SINGLE
  9. Kalau diorang buat saya attend lah , kat Jusco selalunya
  10. Phone saya tak seberapa and dah rosak . CSL
  11. Twitter ? Skype ? Adeee :)

Giliran saya untuk menanya :
  1. Korang ade berape true friends ? and sape diorang ?
  2. Korang minat Justin Bieber tak ? kalau minat ape favorite song korang ?
  3. Korang rasa korang ikhlas tak kawan dengan kawan korang ?
  4. Korang pernah curang dengan boifren korang ?
  5. Makan paling korang suka apaa ?
  6. Korang ade Twitter ? Skype ? meh lahh follow/ add saya :)
  7. Apa yang korang akan buad bila korang tahu kawan baik korang kutuk korang dari belakang ?
  8. Favorite colour korang ape ?
  9. Apa yang korang akan buad bila bosan ?
  10. Benda yang paling korang benci ?
  11. Benda yang korang paling takut ?

Saya tag kepada :

SILA LAH JAWAB :) 

Suka post Farrahusna ? Jemput comment dan like ye :)

0 orang nak bagi pendapat :):

Post a Comment