Sukan Day+Larian 1M 1S (part 2)

assalamualaikumm , Ya Allah . penat gila harini . farrahusna riduwan punya skola ade Hari Sukan . nak tahu cerita ? taknak sudahh :) macam nii , dah la tido pukul 1 pagi , lepas tu bangun pukul 5.30 . grr -.-' mata sudah bengkak laaa . mai skola , naseb baek umi ada . dia cakap macam ni "HOI , MUKA MENGANTOK . APA LAA " farrahusna jalan dengan dia pegi padang . then masok barisan , amek kedatangan , tiba tiba ayn larii nak masok barisan . farrahusna jerit dekat dia "AZHANI , SEMBANG PANDAI . KATA NAK MAI SEBELUM PUKOL 6.40 " ayn menjawab "WEI , LEKLOK SIKIT AHH , AKU MAI AWAL . AKU PI DUDUK DENGAN ALYA" farrahusna mula terkedu . taktahu nak jawab apa . then En.Razif suruh buad ni , buad tuu . penat laa .

dah habes bab tuu , kini tiba masa nak buad Larian 1M 1S , woaaa , seronok gilaaa . lari lari . tapi penat . sesudah tuu , kami semua bersiap sedia untuk Hari Sukan . macam biasa yang sekolah sekolah buad . perbarisan , ucapan and blablabla . kami semua duduk dalam khemah tuu , Ya Allah . hangat nak mampos . dah la hangat . lepas tu umi , wani dengan zahirah dok berhimpit himpit pulakkk . farrahusna rasa macam nak tumbokk je diorang semuaa .

  MASA untuk lariii ! farrahusna tak masok larian pown . zahirah , syafiqah dengan ayn jee . kami semua punya sorak kat diorang . KUATTT . hampa tak sorak kan ? haaa , best ohh . ayn lari sampai tak ingat Duniaa . orang bagi sokongan bukan nak senyumm . dia buad taktau jaa . ade ka patot . aishhh . lepas tu kan , kaki zahirah luka . budak PBSM yang cuci luka tu kan , tengah dok cuci dia pi berenti cuci . sebab ape korang tahu ? dia nk tengok orang lari . aku gelak gila kuat . kaki zahirah dok sakit dia boleh buad lawak . farrahusna tengok dia cuci luka dengan gunting kulit kaki tu , Ya Allah . menakutkan . zahirah menanges sambil gelakk . haha :)

but , the best one is : Farrahusna dan Ayn harini berkepit macam belangkas . almaklum laa , baru baek kaannn , kami makann , semua sama sama . seronokk . hampa tau ? Nilam , yakni rumah biru (rumah sukan farrahusna) dapat number 3 :( kesian gilaaa . #nanges sebentar .

ape lagi yang terjadi ahh ? kami berphotogedikk , baru nak amek gambar ramairamai . tengoktengok bateri camera syafiqah habes . weii , cerita pasal camera kan ? harini farrahusna off duty . jadi budak jahat harini . kami buad bising dekat dalam khemah tuu . ramai gilaa orang bawak phone dengan camera . balek tu , farrahusna baru tau yang umi bawak phone . WHAT ? kenapa dia tak bagitau farrahusna ? weyyy , tapi nak buad macam mana kan ? tanggungan sendiri . cikgu nampak buad taktahu jee . biar laaa kan ? HEE ~

dah la tuu , setakat tu jee . farrahusna penat menaip nii . nanti talk talk lagi kay ? assalamualaikumm .
Suka post Farrahusna ? Jemput comment dan like ye :)

0 orang nak bagi pendapat :):

Post a Comment