Sukan Day + Larian 1M 1S

assaamualaikumm , lama sungguh farrahusna riduwan tak update blog . almaklumla , takboleh onlinee , soo , now . nak share story nihh , tomorrow my school ade Hari Sukan weii . korang ade ? takde kan ? and tomorrow pown ade larian 1M 1S -.-' . WHAT ? larian ? erghh . cek taksukaaa . memenatkan laa , tapi alhamdulillah sangatsangat sebab farrahusna riduwan takmasok acara ape ape pown . HEE ~ 

jom tukar topik ? nak cerita pasal harini nii , harini ? first of JULAI . Yay ! my birthday is around the highway la wey ! hadiah mariii , datang dekat saya . jangan malumalu tauu . HEE #perasan . sape nak bagi hadiah dekat hang farrahusna ?  

 Ya allah . harini farrahusna riduwan kena buli laa :( nama ja  Pengawas , tapi kena buli :(  choyyy ! tahu kena buli dengan sape ? tuu , Adyba Lutfy tuu . and thenn , saya sudah baik dengan Ayn Nur Azhani .  Berkat kena marah dengan Sis Fia , Nadiah dengan Yasmine . ngee ~ dah baek dahh . esok kami nak sembang puas puas . kami ada kawan . hampa ada kawan ? tapi kawan hampa tak baek macam kawan kami tau tak ? Dia baek sangatsangat .

And harini jugak farrahusna riduwan kena marah dengan Puan Teoh . sebab kerja taksiap #bukan kerja skolah okay ? saya baekk . kerja dia semua siapp . haha :) Kena marah , kena berleter . then dah la depan junior kena marah . Ya Allah . serious malu gilaa =.= .

then , ape lagi hah ? farrahusna stop sampai sini okay ? esok Sukan Day part 2 pulakk  . byebye . assalamualaikumm .

Suka post Farrahusna ? Jemput comment dan like ye :)

0 orang nak bagi pendapat :):

Post a Comment