Sugar Glider

 Haa . assalamualaikumm , nampak tak gambar binatang ni ? comel kan kan ? ni namanya Sugar Gliger . beliau lagi comel dari kucing tahu ? WOA . beliau ni kecik , suka berjalan merata rata ohh .

farrahusna tahu pasal sugar glider ni pown dari Majalah 3 . tengok tak ?  HEE ~ kakak farrahusna dah pernah pegang ~ seronokk .  dia cakap seekor dalam empat ratus . betol kee ? mahal gila laa .

err , kalau ikotkan farrahusna , farrahusna lebih rela bela sugar glider ni dari kucing . sebab , kucing suka berak merataa . pastu busuk pulak tuu . kalau binatang ni , waktu mating season je dia punya berak ke kencing ke busuk . tapi tak seterok bau taik or kencing kucingg ,

korang nak belaa ? i know you all nakk . go buy laa . but , before you all want to buy , you all need to know how to take care this sugar glider , :)


okay , i get snippets here . assalamualaikum


Suka post Farrahusna ? Jemput comment dan like ye :)

0 orang nak bagi pendapat :):

Post a Comment